با این ترفندها لباس مناسب خود را پیدا کنید

به گزارش وبلاگ سمیه، اگر لباس هایی که انتخاب می کنید فارغ از طرح و رنگ شان، متناسب اندام شما باشند، می توانید لاغر یا حتی چاق تر به نظر برسید. پس نکات مهمی هستند که در هنگام خرید لباس باید به آن ها توجه کنید.

با این ترفندها لباس مناسب خود را پیدا کنید

همه ما از اهمیت ظاهر، استایل و سبک پوشش مطلع هستیم و می دانیم که انتخاب لباس مناسب علاوه بر ایجاد ظاهر بهتر، در افزایش اعتماد به نفس نیز نقش موثری را ایفا می نماید. به همین علت در این نوشتار نکات کلی برای انتخاب و خرید لباس را می خوانیم. با ما در وبلاگ سمیه همراه باشید.

رنگ لباس

قبل از خرید لباس، مدل و رنگ آن را در نظر بگیرید. زمانی که بدانید به چه نوع لباس با چه جنس و رنگی احتیاج دارید، انتخاب لباس برای شما سریع تر و درست تر خواهد بود. هیچ وقت بدون فکر به خرید نروید.

سایز لباس

سایز خودتان را بشناسید. همواره لباسی که برای شما مناسب است را انتخاب کنید. معمولا بیشتر ما در زمان خرید لباس، مطمئن می شویم که آیا این لباس برای ما مناسب است و ایرادات بدن ما را می پوشاند یا خیر.

علاوه بر این باید به موارد و زمان استفاده از آن لباس نیز دقت کنید. البته گاهی مدل یک لباس، گشاد و اورسایز یا تنگ و چسبان است و این با بحثی که در بالا داشتیم فرق می نماید. همواره باید به سایز بدن و فرم اندام خود توجه کنید تا در انتخاب لباس مناسب، پیروز باشید.

فرم بدن

فرم بدن خودتان را بشناسید، این موضوع باعث می گردد که استایل مناسب خود را بهتر پیدا کنید. به طور مثال، پیراهن هایی با یقه هفت برای افرادی با گردن بلند مناسب نیست یا کسانی که دارای شانه هایی پهن هستند نباید از لباس های دکلته استفاده نمایند.

زمان مناسب

یکی از کارهای اشتباه، انتخاب و خرید لباس در لحظات آخر است. حداقل یک هفته قبل از مراسم یا مهمانی برای خرید لباس، زمان مناسبی را اختصاص دهید تا با آرامش بتوانید آنچه که می خواهید را انتخاب کنید.

استایل خود را بشناسید

برترین کار این است که استایل شخصی خودتان را بشناسید. اگر طرف دار آیتم های کژوال هستید، خود را به خرید آیتم های رسمی و کلاسیک مجبور نکنید. اگر رنگ های شاد و جلوه گر را دوست دارید، آیتم های مینیمال برای شما انتخاب مناسبی نیستند. اگر دوست دارید لباس های اورسایز و گشاد به تن کنید، نباید به سراغ آیتم های رسمی بروید.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب مدل های آرایش آسان که شما را مجذوب کننده می نماید را بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "با این ترفندها لباس مناسب خود را پیدا کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با این ترفندها لباس مناسب خود را پیدا کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید