خبرنگاران زیرساخت های ارتباطی روستاهای شرق کرمانشاه توسعه می یابد

به گزارش وبلاگ سمیه، کرمانشاه- خبرنگاران- نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه زیرساخت های ارتباطی در روستاها با تاکید وزیر ارتباطات و تامین اعتبار از سوی این وزارتخانه انجام خواهد شد.

خبرنگاران زیرساخت های ارتباطی روستاهای شرق کرمانشاه توسعه می یابد

به گزارش وبلاگ سمیه، علی رضایی عصر آدینه در جمع مردم روستاهای دهستان قزوینه، از توابع کنگاور با اشاره به اینکه هیچ تفاوتی بین مناطق روستایی و شهری وجود ندارد، توضیح داد: در واقع نگاه ویژه ای نسبت به توسعه و فراهم کردن زیرساخت های لازم در روستاها را داریم.

او با اشاره به مشکل اینترنت منطقه و قطعی شبکه شاد بخصوص روستای دهنو، گفت: به تازگی مجوز توسعه زیرساخت های ارتباطی را از وزیر ارتباطات دریافت کردیم و با تامین اعتبار روستاهای حوزه انتخابیه که با مشکل نبود آنتن دهی روبرو باشند در اولویت قرار می گیرند.

وی با تاکید بر اینکه مدیران باید تنها در جهت رضایت مردم کوشش نمایند و نارضایتی ها را کم نمایند، اظهارداشت: باید با همکاری اداره برق شهرستان صحنه، شبکه برق رسانی چهار روستای دهستان قزوینه(قزوینه، دهنو، قاسم آباد و توشمالان) از شبکه شهرستان صحنه خارج و به شبکه برق کنگاور متصل گردد.

نماینده مردم کنگاور در ادامه گفت: با توجه به گرانی بعضی از خوراک دام، کوشش می کنیم بیش از 10 تن جو با قیمت مناسب به دامداران این روستاها اختصاص دهیم.

وی همچنین در ادامه در مورد آسفالت راه روستایی توشمالان با اشاره به اینکه اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای زیرسازی و آماده سازی لازم را انجام دهد، شرح داد: با زیرسازی آن، آسفالت مورد احتیاج این راه روستایی نیز تامین خواهد شد.

رضایی همچنین به نارضایتی بعضی از ساکنان روستای توشمالان که در حریم تپه تاریخی این روستا برای ساخت و ساز قرار دارند، اشاره نمود و اضافه کرد: میراث فرهنگی براساس قانون باید نسبت به درجاسازی و تسهیل شرایط برای مردم روستا در جهت نوسازی خانه های مسکونی خود همکاری کند.

فرماندار کنگاور نیز در جمع مردم این روستاها اضافه کرد: همه دستگاه ها از جمله بنیاد مسکن، ادارات گاز، برق، آبفا و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، منابع طبیعی برای یاری به توسعه این روستاها یاری نمایند.

فرزاد الماسی ادامه داد: تا امروز کارهای خوبی در روستاهای کنگاور انجام شده است و امیدواریم این اقدام ها در دهستان قزوینه نیز ادامه داشته باشد و ما هم یاری و حمایت می کنیم تا این منطقه از توسعه بیشتری برخوردار گردد.

نماینده عالی دولت در شهرستان کنگاور بیان نمود: همچنین با یاری ستاد اجرایی فرمان امام تسهیلات بدون سود و تنها با کارمزد چهار درصد در جهت اشتغال زایی و کاهش آمار بیکاری در اختیار اهالی این روستاها قرار می گیرد.

نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی به همراه فرماندار، بخشدار و بعضی از مسوولان از روستاهای کم برخوردار از جمله قزوینه، توشمالان، دهنو و قره گزلو بازدید و ضمن گفت و گو با اهالی این روستاها و آنالیز مسائل موجود، تصمیمات لازم را برای برطرف بعضی از این مسائل اتخاذ کردند.

شهرستان کنکاور در 90 کیلومتری شرق کرمانشاه قرار گرفته است که پنج دهستان و 75 روستا دارد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران زیرساخت های ارتباطی روستاهای شرق کرمانشاه توسعه می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران زیرساخت های ارتباطی روستاهای شرق کرمانشاه توسعه می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید