کاپ کیک های بامزه

به گزارش وبلاگ سمیه، کاپ کیک ها یا کیک های فنجانی، فضای لازم را در اختیار شیرینی پزان ماهر و خوش ذوق قرار داده است تا هنر و آشپزی را در هم آمیخته و محصولی نو را به نمایش بگذارند. سابقه پخت این کیک های کوچک و خوش طعم به سال 1976 باز می گردد، وقتی که خانم آملیا سیمونز در کتاب آشپزی خود، American Cookery، به پخت آن اشاره نمود. البته مدتی قبل و در سال 1828 الیزا لزلی (Eliza Leslie) نیز در کتاب خود از نام کاپ کیک استفاده نموده بود. این کیک های کوچک مخصوص یک نفر و در قالب های کاغذی یا آلومینیومی فنجانی شکل پخته می گردد.

کاپ کیک های بامزه

از آن جایی که هنر و خلاقیت در هر حوزه ای وارد شده و فضای آن را دگرگون نموده، این روزها پخت این کیک ها نیز با ابتکارات متعددی همراه شده است. کاپ کیک ها با هر مناسبتی رنگ عوض نموده و بسته به موقعیت های مختلف، شکل و شمایلی متفاوت به خود می گیرد.

در ادامه با مرور شماری از کاپ کیک های خوش رنگ و لعاب همراه شما هستیم که یک شیرینی معمولی را به اثری هنری و خلاقانه بدل نموده و بیش از پیش مشتریان را مجذوب خود می نماید.

کیک یزدی ما هم دست کمی از کاپ کیک ندارد، شاید فقط آن گونه که باید و شاید تزئین نشده و جلوه گری نمی نماید. نظر شما در این مورد چیست؟ تزئین مورد علاقه شما کدام یک بود و اصلا آیا موافق تزئینات این چنینی برای دسرهای خوشمزه هستید؟ یا طعم و مزه را بر ظاهر دلفریب و وسوسه کننده ترجیح می دهید؟

منبع: کجارو / earthables.com

به "کاپ کیک های بامزه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاپ کیک های بامزه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید