هوش مصنوعی

تنظیمات دوربین گوشی شیائومی؛ تجربه عکاسی بهتر با گوشی های شیائومیتنظیمات دوربین گوشی شیائومی

اگر از گوشی شیائومی، ردمی یا پوکو استفاده می کنید در این مطلب با ما باشید تا شما را با تنظیمات دوربین گوشی شیائومی آشنا کنیم.

25 بهمن 1402

اتاق پرو مجازی که خرید آنلاین را آسان می نماید!

شرکت امریکایی والمارت در حال راه اندازی یک اتاق پرو مجازی برای خریداران لباس است. این ابزار که قرار است این هفته راه اندازی گردد، به مشتریان یاری می نماید تا به صورت مجازی آنالیز نمایند که یک لباس در بدنشان چگونه به نظر می رسد.

30 شهریور 1401

ثبت نام 14 هزار داوطلب در کنکور دکتری تخصصی پزشکی سال 1401

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی با اشاره به جزئیات برگزاری کنکور دکتری تخصصی پزشکی سال 1401 از ثبت نام 14 هزار داوطلب در این آزمون اطلاع داد.

23 تیر 1401

بازاریابی محتوا به یاری هوش مصنوعی

هوش مصنوعی روز به روز در حال گسترده تر شدن استبازاریاب ها همواره و همواره در پی راه هایی برای سرعت بخشیدن به توسعه بازارشان و بعلاوه راهکار هایی برای اتوماتیک کردن این فرایند بوده اند. در این کوشش ها با نتایج خوبی هم روبه رو شده اند. این نرم افزارهای کاربردی...

29 اردیبهشت 1401

گوشی تاشوی گوگل پیکسل با نام رمز Pipit در گیک بنچ دیده شد

در نوامبر 2021 (آبان ماه)، 9to5Google فاش کرد که به اطلاعاتی کلیدی از گوشی تاشوی آینده پیکسل با نام رمزی Pipit دست پیدا نموده است. اکنون به نظر می رسد که مشخصات مهم این گوشی هوشمند تاشوی گوگل در وب سایت گیک بنچ هم ظاهر شده که می تواند خبر خوبی برای علاقمندان به گوشی...

4 اسفند 1400

ابر رایانه جدید بزرگترین نقشه سه بعدی از دنیا را تهیه می نماید

به گزارش خبرنگاران به نقل از انگجت، احتمالاً یک ابر رایانه جدید بعضی از مسائل اختر فیزیک شناسان را برای پاسخ دادن به سوالاتی مهم در این زمینه حل می نماید.

12 تیر 1400

ابداع هوش مصنوعی برای استخراج تمام اجزای فایل های ویدئویی

به گزارش خبرنگاران به نقل از انگجت، فناوری یادشده که توسط فیس بوک عرضه شده با آنالیز فایل های ویدئویی عادی و عرضه شده به وسیله این شبکه اجتماعی می تواند محتوای آنها را به طور کامل درک و طبقه بندی کند.

11 فروردین 1400