موسیقی

تنظیمات دوربین گوشی شیائومی؛ تجربه عکاسی بهتر با گوشی های شیائومیتنظیمات دوربین گوشی شیائومی

اگر از گوشی شیائومی، ردمی یا پوکو استفاده می کنید در این مطلب با ما باشید تا شما را با تنظیمات دوربین گوشی شیائومی آشنا کنیم.

25 بهمن 1402

واکنش وزیر ارشاد به خبر ممنوع الورود بودن یک بازیگر زن به مشهد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در واکنش به بعضی اخبار درباره ممنوع الورودی یک بازیگر خانم به مشهد گفت: خیلی بعید است این موضوع صحت داشته باشد ولی آن را آنالیز می کنم.

31 خرداد 1402

معرفی 11 رستوران و کافه عالی در شهر وان ترکیه

می توان گفت غذا بخش بزرگی از میراث فرهنگی شهر وان ترکیه است. از آنجایی که در طول تاریخ، این شهر خانه بسیاری از تمدن های مختلف بوده است، غذاهای محلی بسیار غنی دارد. اگر قصد سفر به شهر وان ترکیه را دارید، با راهنمای محبوب ترین رستوران های وان از مجله گردشگری...

28 فروردین 1402

برنامه ریزی سفر به آرژانتین 12 روزه

به طور حتم برای سفر به آمریکای جنوبی می بایست مدت زمانی نسبتا طولانی را به تورمسافرتی خود اختصاص دهید چرا که این کشور جدای از فاصله نسبتا طولانی با ایران، از جذابیت های فوق العاده طبیعی نیز برخوردار است که در زمان کم نمی توان آنچنان که باید و شاید از تک...

14 بهمن 1401

چهره های نو موسیقی نمایش هفت خان اسفندیار ، بازیگران معرفی شدند

جدیدترین بازیگران موسیقی - نمایش هفت خان اسفندیار به کارگردانی و تهیه کنندگی حسین پارسایی معرفی شدند.

28 شهریور 1401

10 شخصیت انیمیشن داستان اسباب بازی که باید مثل لایت یر فیلم مستقل داشته باشند

انیمیشن لایت یر (Lightyear) محصول مشترک تازه دیزنی و پیکسار، درباره خاستگاه اسباب بازی معروف اندی در انیمیشن داستان اسباب بازی یعنی باز لایت یر ساخته شده و قرار است شخصیتی را که این اسباب بازی بر اساسش فراوری شده، به ما معرفی کند. گویا اقدام های قهرمانانه...

30 تیر 1401

اکسپو دوبی چقدر بازدید داشت؟

آمار بازدید از نمایشگاه اکسپو 2020 #دوبی در آستانه انتها این رویداد از مرز 20 میلیون بازدید فراتر رفت.

31 اردیبهشت 1401

بهترین مقاصد سفر برای تعطیلات خرداد ماه

این روزها، درست زمانی که تعطیلات تابستانی شروع نشده و هوا خصوصیات بهار را حفظ کرده، بدون معطلی برای سفر به یک نقطه خوش آب و هوا در اطراف ایران برنامه ریزی کنید.

16 اسفند 1400

استئوآرتریت (بیماری دژنراتیو مفصل )

استئوآرتریت (بیماری دژنراتیو مفصل ) تحلیل غضروف مفصلی و رشد خارهای استخوانی است که باعث التهاب بافت های اطراف می شود. این عارضه ممکن است هر یک از مفاصل را درگیر سازد ولی شایع ترین مفاصله درگیر عبارتند از مفاصل انگشتان دست ، پا، زانو، ران...

31 شهریور 1400

ابلاغ مراتب ثبت ملی 7 اثر فرهنگی تاریخی به استاندار تهران

ایرنا/ براساس آخرین اخبار منتشر شده، ابلاغ مراتب ثبت ملی 7 اثر فرهنگی تاریخی به استاندار تهران صورت پذیرفت.

16 مرداد 1400

پشت صحنه ویترین سریال ها

کافی است از کنار خیابان عبور کنیم. اولین چیزی که نگاه ما را می دزدد، ویترین مغازه هاست که چطور پوشاک و دیگر لوازم در آن چیدمان شده است. مسلما هر چه ویترین خلاقانه تر باشد، نگاه عابران بیشتر جلب می گردد.

26 خرداد 1400

با موسیقی به جنگ داعش رفت

یک جوان سوری بعد از آنکه به خاطر حمله داعش مجبور به مهاجرت به شهری دیگر شد، برای مقابله با تروریست هایی که او و خانواده اش را آواره نموده بودند، به ترویج هنر موسیقی روی آورد.

19 اسفند 1399

آشنایی با پردیس سینمایی چارسو تهران

در این مطلب به معرفی پردیس سینمایی چارسو تهران به همراه آدرس و تلفن می پردازیم .

29 مهر 1399

ناگفته های زندگی علیرضا حیدری در رادیو روایت می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، مجموعه رادیویی سکو به تهیه کنندگی اشرف السادت اشرف زاده و کارگردانی مینو جبارزاده از دو شبکه رادیویی جوان و نمایش پخش می گردد.

26 شهریور 1399

عینک هوشمندی که موسیقی پخش می کند

عینک های هوشمند از محبوب ترین گجت های حوزه فناوری محسوب می شود که بسیاری از افراد مایلند از آن استفاده کنند. عینک های هوشمند معمولا ویژگی های مشترکی دارند.

18 شهریور 1399

آموزشگاه اسکار؛ نهادی ضدزن با ساختار های مافیایی

خبرنگاران: سال جاری مرد طلایی هالیوود (تندیس اسکار) می تواند با رضایت خاطر بیشتری شاهد برگزاری مراسم بزرگداشت خبرنگارانی عالم سینما باشد:، چون در این نود و دومین دوره، تنها فیلم هایی که با نگاهی مردانه، سرنوشت قهرمانان مرد را به تصویر کشیده اند، برای...

7 شهریور 1399

حکایت دریا و اکران آنلاین اجباری

حسرت دیدن اکران فیلم به اصطلاح سر جگرت می ماند و به همین دلیل قبول کردم این اتفاق بیفتد. خیلی خوشحالم که مردم در اکران آنلاین از فیلم استقبال گسترده ای کردند.

26 مرداد 1399